تکمیل و توسعه علوم

(کوچه خوشبختی)

تکمیل و توسعه علوم

(کوچه خوشبختی)

فراخان اعضای محترم سایت ( دختر خانمها و آقا پسرا )

از کلیه عزیزان عضو در سایت  خواهش می کنم که به یاری من و دیگر دوستان بیایند و ضمن ثبت آثاری ارزشمند از خود ، از هزاران جوایز نقدی و غیر نقدی نیز بهره مند شوند  d:( اینو از خانم زهتاب یاد گرفتم )  

 همینجا از فرصت استفاده می کنم و یشنهاد می دهم  اگر دوستان موافق باشند  هر هفته  بهترین اثر را انتخاب کنیم و به صورت سمبلیک به آن اثر جایزه ایی  اعطاء کنیم ( مثلا همه به میل صاحب اثر پیام تبریک بفرستیم) و به بدترین اثر هم همینطور پیامهایی چون : خجالت نمی کشی اینا رو می نویسی ، گندت بزنه با این نوشته هات و دیگر پیامهای محبت آمیز بفرستیم  . دوستان عزیزی که این مطلب رو می خونند لطفا مثل خانم یلدا زهتاب نظر بدهند .

 مطالب بالا با کسب اجازه از مالک سایت ، آقای آرش آزموده درج گردید که اگر قرار باشد اینکار را انجام دهیم ایشان باید زحمت امکانات نرم افزاری و همچنین option های لازم را بکشند.

راستی امروز بعد ار ظهر خط پراید در پارس خودرو به دلیل عدم وجود بنزین لازم برای راه  اندازی خودرو های خروجی در آخر خط  ( هر خودرو به ۱۲ لیتر بنزین برای راه اندازی و تستهای مربوطه نیاز  دارد ) متوقف شد .تا زمانی که من اونجا بودم حدود یک ساعت و نیم از توقف خط می گذشت . بد نیست بدونید که اگر خطوط تولیدی خودرو سازان به هر دلیل توسط مجموعه سازان متوقف گردد به ازاء هر یک دقیقه مبلغی را به عنوان جریمه از قطعه ساز می گیرند که برای مثال این مبلغ در شرکت سایپا برای هر دقیقه در سال ۸۶ مبلغ ۷۰۰۰۰۰ تومان می باشد ( ثانیه ایی ۱۱۶۶۶ تومان ). جالب نه .

خسته شدم چقدر حرف زدم و نوشتم  . سامان .. . .  کمک . . . . لحنتی  . . .کجایی

کومک

بابا جون من محمد اروجنی هستم نه مممد اروجانی نه مممد عروجانی ای خدا من چیکار کنم از دست عارش عاذمودح .
صامان تو یه چیزی بگو بابا دارم دیونح میشم بح خدا کم عاوردم وهید دادپور ، عایدین منو نژاد بدین از دست عارش .

دمتون گرم

سلام به همه دوستان گل خودم از سامان پرگاهی و مهدی شوکت لو  مممد اروجانی وحدید دادپور گرفته تا بقیه............................
ای ول................
آقا حالا بیبام یک کاری کنیم این بروبچه ها بیان از خاطرههای  خودشون در دانشگاه بنویس مخصوصا  موقع امتحانا که معلوم نبود کی از جلو میده کی از عقب ( الوووووووووو فکر بد نکن اوراق امتحانی رو میگم)
خوب من برم سر کارم .

بابا جون من توی وبلاگ عضو بشید .

سلام بابا کجا رفتم نیستم!!؟

سلام به همه اعضا!

آقا بابا چه خبر از من؟ چند روزه نیستم!!!!!!

باز ما دوباره این ممد ۲ روز ول کردیم.ببین چه آتیشی داره می سوزونه!

وحید وآیدین وامیرکشاورز هم که ظاهرا نمیتونن لاگین کنن!!! مهدی شوسکی هم که تو این جریانا اصلا انگار تازه از شهرستان رسیده !!

بچه ها یکی اینارو بیاره وسط.

بچه ها یادتونه ۴-۵ سال پیش همین موقعها بود تقریبا اواسط دی همگی رفتیم شمال!!!!!! 

یک خبر

آقایون ، خانمها سلام
می خوام یک خبر بد بهتون بدم می خوام نظر تون رو جلب کنم به این نکته که خود کرده را تدبیر نیست ، باید میدونستید که در این دنیا قانونی وجود داره که تمام اثرات ناشی از اعمالتان را به خود شما بر می گردونه چه خوب باشه ، چه بد !
نمی تونم بیشتر از این توضیح بدهم . خودم هم از شنیدن و دیدن خبر پریشون شدم .
به شماره 30009 حرف - اس انگلیسی - ( S ) رو SMS کنید و خودتان اصل خبر را بخونید و ببینید.
حالم گرفته بچه ها .
خداحافظ .
لوکیشن داخلی : راهرویی باریک و کمی تاریک ، در انتها ی راهرو جز تاریکی محض چیزی دیده نمی شه : محمد اروجنی در حالی که داره زیر لب چیزهایی رو زمزمه می کنه از دالان راهرو رد می شه و یواش یواش از تصویر محو می شه .
83 هزارتا !!! .... .. . . ... آخه به چه جرمی و گناهی ... ... .. . 83 هزار ؟

سلام و ممنونم

با سلام به دوستان عزیز خودم که دارن توی این وبلاگ  می نویسند.
در رابطه با E-mail خدمتون عرض کنم که من یک قسمتی گذاشتم به نام ارسال خبر نامه اگه لطف کنید و توی این قسمت عضو بشید یک لیست خوبی از E-mail های بچه ها می تونیم داشته باشیم.
محمد جان فکر کنم خانم علیجانی هم هنوز در حال تقلب گرفتن است.
سامان دستت درد نکنه.

خوب فعلا خوب داریم پیش میریم.فعلا در حال حاظر اعضای وبلاگ عبارتند از :
 1- آرش آزموده
 2- آیدین بناب
 3- یلدا زهتاب
 4- سامان پرگاهی
 5- محمد اروجانی
 ۶- وحید دادپور
به به تیممون کامل شد

یادتون نرها توی خبر نامه عضو بشید تا خبر اولین قرار و بهتون بگم

ثبت نام اینترنتی ( آقا شرنده مدیر ویلاگ خودش توی کار فناوری اطلاعات است همه چی باید اینترنتی بشه- خواستگاری هم اینترنتی میکنیم )

استمداد کمک

خدمت همه دوستان . . . . سلام !!!


( به سبک حمید خسروی خوانده شود ) بزن زنگو


از آقایان آرش ازموده ، آیدین جدید بناب، سامان پرگاهی ، و خانم یلدا زهتاب خواهش می کنم جهت هر چه گرمتر شدن سایتمون( وبلاگمون) همگی باهم بگید هـ ... هـ .... هآ ....


بابا یکی جواب مارو بده دیگه .. ه .. ه ... ... ... اه


یه متنی . . .یه نقلی . . . یه خاطره ایی یه چیزی بنویسید یدگه .من که نباید همه کارها رو انجام بدهم شما ها هم مثلا عضو هسیتید بابا بسم الله .بیاین وسط گود که حسابی گرمش کنیم


( لوکیشن داخلی . . . رقص نور . . . جمعیت با دستهای بندری . ها بیا هله دوباره سندی . . . دوبگ لی لی ... دوبگ لی لی .... ـ ببخشید بلک کتس- دستا تو هوا .... ... ... بالا ... ... بلرزون .... .. .. .. .. .. . بیاین دیگه بابا


راستی کسی از خانم علیجان نژاد خبری دارد

یو . . . . . هو . . . مام اومدیم - ترجمه : خیلی خوشبختم

با سلام خدمت همه دوستان عزیز که مرا به خاطر می آورند یا نمی آورند ، من آنها را به خاطر می آورم یا نمی آورم .مهم اینه که قرار همه دور هم جمع شویم و بزنیم و بکوبیم ( صحنه عوض می شه : لوکیشن داخلی ، جمع دوستان بزن و برقص و صدای سندی : هله جونم . . . هله جونم . . . کمر باریک تنت .... مروارید سرت .... هله .... .. .. .. .. ..)
ببخشید من خیلی ذوق زده شدم رفتم تو حس و حال برنامه هایی که در آینده در پیش رو داریم .
باید یه تشکر جانانه از آرش آزموده و آیدین جدید بناب -که دیگه حالا من و که دو سه دفعه خدمتشون رسیم و نمی شناسه -کرد که این امکان را برای برو بچس ایجاد کردند و گفت
ای ول ای ول داش آرش و ای ول
ای ول ای ول داش آیدین و ای ول
قربون همه تون
بازه بهتون سر می زنم
چاکر خواهتون : محمد اروجنی

ممد اومد فرار!!!!

سلام به همه بچه ها!! البته فعلا ۳ - ۴ نفر بیشتر نیستیم.

بچه ها فکر می کنم برای اینکه این سیستم رو فعال کنیم حداقل هفته ای ۲- ۳ مرتبه باید یه سری به اینجا بزنیم.این حیوونی آرش زحمت کشیده این همه واسه خودش پیغام گذاشته!!!

از آرش می خوام که ای میل بچه ها رو پست کنه رو صفحه تا هرکی تونست بقیه رو خبردار کنه!

م.خ.ل.ص.ی.م

ماهم اومدیم!!

آقایون وخانومها سلام!

مدتهاست که از فارغ التحصیلی ما میگذره! اگه یکی آستین بالا نمی زد بچه ها رو جمع کنه احتمالا اون دنیا همدیگر رو می دیدیم! (آقا این پوریا علی رمضانی رو کسی ندیده؟؟؟- این رو لازم دیدم وسط جمله بگم چون شدیدا می خوام حالشو بگیرم!!) از همه بچه ها میخوام که یه سری بزنن.آیدین رو هم که کم کم ( خورد خورد) میبینیم.اول فقط ازش اس ام اس می گرفتم امروز هم نوشتش رو تو وبلاگ دیدم احتمالا چند روز دیگه صداشو می شنویم بعد هم میبینیمش!!!!

قربان همگی..

دوستان سلام

دوستان سلام

 این آقا آرش ما، با تمام آرش بازی‌هاش دل صافی داره و به همین دلیل هر چند خیلی وقتها آدم رو می‌کشه تا یه کاری رو انجام بده ولی با این کاری که کرده یه کار کرده کارستون، البته خدا آخر و عاقبتمون رو با این حاج آرش بخیر کنه. و آما آما و آآآممما من و دوستان دبیرستانی یه همچین کاری رو کردیم و خیلی از بچه‌ها رو پیدا کردیم و یک شب همه در رستورانی جمع شدیم و........

 (باد ایام جوانی اول کردیم)، شاید اینبار هم بتونیم همچین کاری رو انجام بدیم.

 

راستی یادم رفته بود به آرش بگم حالا به همه می‌گم، من هم علاوه بر کسانی که از طریق آرش به صورت رسمی و قابل دفاع در دادگاه صالح!!! اعلام شد از دوستان زیر خبر دارم:

 

حسام جلالی
کامبیز صدوق
حامد حقوقی
مجید محبی

رامبد محبیان
شهاب امیریان

عضو جدید

سلام دوستان
من یلدا زهتاب هستم.
چند روز پیش توسط یکی از دوستام با وبلاگ دانشگاه آشنا شدم.
بعد تونستم آرش آزموده رو پیدا کنم که این وبلاگ رو درست کرده .
واقعا یادش بخیر هم دانشگاهی هامون ، کوچه خوشبختی ...

امروزم با آرش آزموده تونستم تماس بگیرم و قرار شد منم کمک کنم
که توی وبلاگ مطلب بنویسم.