تکمیل و توسعه علوم

(کوچه خوشبختی)

تکمیل و توسعه علوم

(کوچه خوشبختی)

اطلاعیه

پرسپولیس

 

سرور استقلاله

 

 

ناصر حجازی

 

به چی داری مینازی!

 

اطلاعیه بسیار مهم:

دوستان عزیز به تازگی عده ای تماشاگر نما وهوادارنمای استقلالی

به درون این سایت رخنه کرده اند وقصد دارند که این مجموعه علمی وفرهنگی را که با تلاشهای همکاران عزیز پرسپولیسی تازه درحال شکل گیری وجان گرفتن می باشد خدشه دار نموده و تضعیف نمایند.لذا رسالت ورزشی وحرفه ای ما ایجاب می نماید که با برخورد مناسب با این افراد گمراه وعناصر منفی زمینه رشد انگلی به نام استقلال را خشکانده و راه پیروزی تنها تیم بزرگ ایران یعنی پرسپولیس را هموار سازیم.

به این منظور تیم هایی جهت بر اندازی اسم استقلال تشکیل شده اند وطی آخرین تصمیمات مقرر گردید از این پس به جای استقلال از واژه نوکر پرسپولیس استفاده گردد.

درضمن باید از ترویج این اسم نیز جلوگیری بعمل آید.امروز استقلال اهواز حتما فردا استقلال علی آباد کتول- استقلال یالقوز آباد-استقلال اسفراین و .....

نظرات 5 + ارسال نظر
سامان سه‌شنبه 24 مهر 1386 ساعت 11:53 ق.ظ

آقا من بسیار موافقم.تا جایی که لازم باشه حمایت خواهم کرد

زمان سه‌شنبه 24 مهر 1386 ساعت 12:38 ب.ظ

من از شهر شهید پرور و صنعتی اراک با شما صحبت می کنم
فکر می کنم برای همین کارهاست که استقلال تو دل مردم جا کرده ( خیلی بی کلاسیت)
هر چقدر شما به ما توهین بکنید ، ما سربلند تر می شویم .
فقط می گم
پرسپولیسی go home

من از همه کسانی که پست ارسالی از سوی آقا سامان را فقط برای یکبار خوندن ، معذرت خواهی می کنم .بخاطر ما استقلالی ها ببخشیدشون.
والا به خدا ...
چی بگم
شرمندم از روتون
saman GO home

[ بدون نام ] چهارشنبه 25 مهر 1386 ساعت 09:49 ق.ظ

می کشممممممممممممممت....

یلدا چهارشنبه 25 مهر 1386 ساعت 09:52 ق.ظ

اینطوریه دیگه آقا سامان
باشه...


من کاملا با نوشته های آقای اروجنی موافقم.

همه یه حرف های محمد به توان n

یلدا چهارشنبه 25 مهر 1386 ساعت 10:01 ق.ظ

استقلال استقلال استقلال
استقلال استقلال استقلال
استقلال استقلال استقلال
استقلال استقلال استقلال
استقلال استقلال استقلال
استقلال استقلال استقلال
استقلال استقلال استقلال
استقلال استقلال استقلال

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد