تکمیل و توسعه علوم

(کوچه خوشبختی)

تکمیل و توسعه علوم

(کوچه خوشبختی)

مدیریت بازاریابی به زبان ساده 1

مطلبی که در ذیل آورده شده است در تاریخ 11/06/86 نیز آورده شده بود ولی چون فکر می کنم که کسی در آن روز این مطلب را ندیده بود بهم بر خورد و دوباره و البته تکه تکه در سایت می گذارمش .. . . دلتون بسوزه

در دانشگاه استنفورد ، استاد در حال شرح دادن مفهوم بازاریابی به دانشجویان خود بود:

* شما در یک مهمانی ، یک دختر بسیار زیبا رو می بینین و ازش خوشتون میاد ، بلافاصله میرین پیشش و می گین : "من پسر ثروتمندی هستم ، با من ازدواج کن" ، به این میگن بازاریابی مستقیم

* شما در یک مهمانی به همراه دوستانتون ، یک دختر بسیار زیبا رو می بینین و ازش خوشتون میاد ، بلافاصله یکی از دوستاتون میره پیش دختره ،به شما اشاره می کنه و می گه : " اون پسر ثروتمندیه ، باهاش ازدواج کن" ، به این می گن تبلیغات

نگران نباش همه چیز حله ... . . . . اینا . . . . آرش و ببین

سلام بر جمبع اهل دل
امروز روز دهم ماه رمضان است طاعات قبول رفقا .
آرش خان این چه بازگشتی به سایت است آخه یه مطلبی یه نقلی یه قولی ... یه چیزی بیار بابا .مالک سایت ! سایتو سپردی به دست آدمهای خوب و خودت رفتی مسافرت .اصلا سایتتو می خرم قیمت بده . چند. . . . 6750. تومان . . .خوبه هرکس طالب سایت قیمت از من بیشتر بده بخاطر گل روی دوستان رندش می کنم 7000 چوق .
و اما مطلب امروز :
می خوای بدونی چقدر خوشبختی
می خوای یه چیز بهت بگم که بری تا آخر دنیا با خودت و مرامت حال کنی .. . . . بخون و نظر بده که خدا نماز و روزه اتان را قبول کند .
اگر امروز که بیدار شدی بیشتر ، احساس سلامت کردی تا مریضی، تو خوشبخت‌ تر از یک میلیون نفری هستی که تا آخر این هفته بیشتر زنده نیستند.
▪ اگر هیچ وقت خطر جنگ را تجرب نکرده‌ای و تنهایی زندان را حس نکرده‌ای، در شمار ۵۰۰ میلیون نفر آدم خوشبخت دنیا هستی.
▪ اگر می‌توانی در یک جلسه مذهبی شرکت کنی بدون اینکه اذیت و آزار، دستگیری ، شکنجه و وحشت از مرگ داشته باشی خوشبخت‌تر از سه میلیون نفر در جهان هستی.
▪ اگر در جیب یا کیف خود پول داری و می‌توانی گاهی کمی پول خرج کنی، جزو ۸ درصد آدمهای پولدار دنیایی.
▪ اگر پدر و مادرت هنوز زنده‌اند و هنوز با هم زندگی می‌کنند، تو واقعا بی‌نظیری!
▪ اگر سرت را بالا می‌گیری و لبخند می‌زنی و احساس خوبی داری، تو خوشبختی، چون خیلی‌ها می‌توانند این کار را بکنند ، ولی اکثرا نمی‌کنند.
▪ اگر امروز و دیروز دعا کردی ، واقعا خوشبختی ، چون اعتقاد داری که خدا صدای ما را می‌شنود و به ما جواب می‌دهد.
▪ اگر می‌توانی این مطلب را بخوانی خوشبخت‌تر از کسانی هستی که نمی‌توانند این مطلب را بخوانند.

من فردا دارم می رم کانی مانجارو افطار دعوتم کسی پایست .

یک نکته

هیچگاه فراموش نکنید:

آنچه شما را به جایی که اکنون درآن هستید رسانده برای نگه داشتن شما درآنجا کافی نیست.

سامی کاوا (برادر ایشی کاوا)

سایت ایرانی و درامد زایی

با سلام به همه دوستان.امروز به صورت اتفاقی این سایت رو برام میل کرده بودند.امروز هم
۵شنبه بود و من کار کمتری داشتم.یک سری به سایت زدم  جالب بود عضو هم شدم. شما هم یک سری بزنید به امتحانش می ازه حداقل  ۱۰ دقیقه وقت میگیره اون هم با ثبت نامش حالا خود دانی یک سری بزن بد نیست.
البته من از خودم نگقتما توی سایت اینا رو نوشته بود همونا رو کپی کردم اینجا paste کردم.حالا خودتون برید ببیند.

مزایای ثبت نام در سایت با آدرس ایمیل صحیح :
1 - 5000 تومان پاداش نقدی دریافت می کنید
2 - برای معرفی هر نفر به سایت 500 تومان پاداش می گیرید
3 - درج آگهی رایگان به تعداد دلخواه
4 - امکان درج سریع هر آگهی تنها در یک مرحله
5 - امکان ارسال عکس برای هر نوع آگهی
6 - امکان ارتباط مستقیم مشتریان با ایمیل شما از طریق سایت
7 - منوی شخصی برای هر کاربر ثبت نام شده
8 - اضافه کردن آگهی های مورد علاقه به لیست شخصی
9 - ارسال ماهانه خبرنامه رایگان برای کاربران
10 - امکان ایجاد و مدیریت کاتالوگ اینترنتی رایگان (یک ماهه)
11 - امکان ایجاد و مدیریت فروشگاه الکترونیکی رایگان (یک ماهه)
12 - ثبت شغل شما در بانک اطلاعات مشاغل ایرانیان با تخفیف 30% ( یک ساله )
13 - ایجاد صفحه اختصاصی برای خود با تخفیف 30%
14 - شرکت در قرعه کشی ماهیانه و بهره مندی از جوایز متعدد
15 - امکان مدیریت اطلاعات شغلی و صفحه اختصاصی ویژه مشاغل در سیستم بانک اطلاعات مشاغل ایران
16 - امکان ارسال SMS رایگان
17 - و ده ها امکان برتر دیگر که بزودی در اختیار شما قرار می‌گیرد

لینک سایت

من و خدا

 
 
People see God every day; they just don't recognize Him.
.مردم هر روز خدا را می بینند، فقط او را تشخیص نمی دهند
 
Let God love others throght you,
and let God love you throght others.
.بگذار خداوند دیگران را به وسیله تو دوست بدارد و تو را به وسیله دیگران
 
God understands our prayers even
when we can't find the words to say them.
.خدا دعای ما را می فهمد، حتی وقتی کلمه ای برای گفتنش پیدا نمی کنیم
 
When you'r self-esteem is low
think about being created in the image of God.
،هر وقت احساس احترام به خود در شما کاهش یافت
.فکر کنید که خداوند شما را به صورت خودش آفریده است
 
We may have different holidays and different prayers,
but we have the EXACT SAME God which means
we are more the same than we are different.
،ممکن است ما تعطیلات و دعاهای متفاوت داشته باشیم
.اما همگی دقیقا یک خدای واحد داریم
.این نشان می دهد که شباهت های ما بیشتر از تفاوت های مان است
 
 
Every evening I turn my worries over to God.
He's going to be up all night anyway.
.هر شب نگرانی هایم را به خدا وا می گذارم
.او به هر حال تمام شب بیدار است
 
God is a circle whose center is everywhere and
whose circumference is nowhere.
.خداوند دایره ایست که مرکزش همه جاست، و محیطش هیچ کجا نیست
 
God gives the nuts but he does not crack them.
.خدا گردو را می دهد، اما آن را برای مان نمی شکند
 
Rebellion to tyrants is obedience to God.
.سرپیچی از فرمان ظالم، اطاعت از امر خداست
 
God has never given us a dream without also
including the power to achieve that dream.
.خداوند هرگز به ما رویایی نمی دهد که توان تحقق بخشیدن به آن را نداشته باشیم
 
God has given us two hands-one to receive with
and the other to give with.
We are not cisterns made for hoarding;
we are channels made for sharing.
.خداوند به ما دو دست داده است، یکی برای گرفتن و دیگری برای دادن
،ما مخزن هایی نیستیم که برای ذخیره چیزها ساخته باشند
.ما کانال هایی هستیم برای تقسیم چیزها
 
If God gave you everything you asked for,
where would you put it?
،اگر خداوند همه چیزهایی را که می خواهی به تو می داد
آنها را کجا جا می دادی؟
 
  
 
 

 

بازم سلام

سلام به یلدا

من اصلا قصد جسارت نداشتم.ما مخلص همه کیفیتی ها هستیم.جهت اطلاع من خودم سرممیز ۹۰۰۱ هستم-MIC

وقتی آدم کمی از چیزی سردربیاره به روز ما گرفتار میشه وجوری میشه که یه وقتایی نمی تونه یه چیزایی رو تحمل کنه.این میشه که چشمشو میبنده و دهنشو باز میکنه

من خودم یه بلاگ راه انداختم که لینکش همین بغله- تعالی سازمانی- دارم روش کار میکنم.تاچن وقت دیگه فکر کنم چیز خوبی بشه

درهر حال عذر می خوام اگه یه کمی همه گیر بود.

لغت نامه مهندسین در جلسات کارفرما

لغت نامه مهندسین در جلسات کارفرما

 

11- کل کوشش ما براى اینست که مشترى راضى شود. یعنى: ما آنقدر از زمان بندى عقبیم که هر چه که به مشترى بدهیم راضى مى شود!

12- تحویل پروژه براى فصل آخر سال آینده پیش بینى شده است. یعنى: که تا آن زمان ما مى توانیم مقصر تاخیر در اجراى پروژه را کسى از میان تیم کارفرما پیدا کنیم!

13-روى چند انتخاب بطور همزمان در حال کار هستیم. یعنى: هنوز تصمیم نگرفته ایم چه کنیم!

14-  تا چند دقیقه دیگر به این موضوع مى رسیم. یعنى: فراموشش کنید، الان به اندازه کافى مشکل داریم!

15-حالا ما آماده ایم صحبتهاى شما را بشنویم. یعنى: شما هر چه مى خواهید صحبت کنید که البته تاثیرى در کارى که ما انجام خواهیم داد ندارد!

16-بعلت اهمیت تئورى و عملى این موضوع...... یعنى: بعلت علاقه من به این موضوع!

17-سه نمونه جهت مطالعه شما انتخاب شده و آورده شده اند. یعنى: طبیعتا بقیه نمونه ها واجد مشخصاتى که شما باید بعد از مطالعه به آن برسید،‌ نبوده اند!

18-بقیه نتایج در گزارش بعدى ارائه مى شود. یعنى: بقیه نتایج را تا فشار نیاورید نخواهیم داد!

19-ثابت شده که .... یعنى: من فکر مى کنم که .....!

20-این صحبت شما تا اندازه اى صحیح است. یعنى:از نظر من صحبت شما مطلقا غلط است!

21-در این مورد طبق استاندارد عمل خواهیم کرد. یعنى: ازجزئیات کار اصلا اطلاع ندارید!

22-ما شما را میفهمیم. یعنی: ما خر نیستیم.....

 

 

 

ادامه ادعیه

سلام

با اجازه از ممد عزیز بخاطر دعای قشنگش ۲ خط هم من دعا داشتم که اضافه می کنم به بقیه دعای ممد.

خدایا هرچی نفهمه دستشو از سر صنعت کوتاه کن!

خدایا مدیران تولید وتضمین کیفیت را از منجلاب فرم های خود ساخته رها کن ودیدگانشان را به

تفکر ناب - تعالی سازمانی - کایزن ودیگر راههای راست هدایت فرما!


 

دعاهای صنعتی 1

خداوندا ... به ما صبر و توانی ده تا در نبود " پالتهای فلزی " و با وجود فشارهای ناشی از " کارشناس قطعه" مبنی بر "ارسال قطعه " طاقت آورده و بتوانیم همچنان روحیه عالی خود را حفظ نماییم و با "کارشناس قطعه "به خوبی و مهربانی صحبت نماییم باشد که " MRP " ماه بعد کاهش نیابد . .. . . .. . .. . .الهی آمین.
خداوندا ... . .من بنده تقصیر کار خود را ببخش که نمی توانم از عهده " پول چای " این مسئول و آن مسئول بر آیم .آخر تو خود خوب می دانی که یکی ، دوتا نیست بلکه در هر اتاقی یکنفر موجود می باشد ( حداقل) خداوندا ... . . . این مسئول و آن مسئول را از ما بگیر که دیگر من و همکارانم شرمنده آین و آن نشویم . .. . . .. . .. . .الهی آمین.
خداوندا ... . . . به من قدرتی ده تا بتوانم با مهربانی خودم را در دل تمام " کارشناسان " قطعات جانمایم و سپس طی یک عملیات انتحاری خود و آنها را به هوا بفرستم ، که دیگر تاب زندگی در این لعنت سرای خودروسازان را ندارم .
خداوندا ... . .. تولید ناب را ارزانی ما گردان که دیگر دارد حالم بهم می خورد از این همه برگشتی . الهی آمین .
خداوندا .. . راضیم به رضایت

آخیش ... . . . . چقدر . . .سبک شدم . . . . خدا !
راست می گن ذکر خدا آرام کننده قلبهاست

خدایا ... چرا من ؟

آرتور اشی ( Arthur ashe ) قهرمان افسانه ای تنیس ویمبلدون به خاطر خون آلوده ای که در جریان یک عمل جراحی در سال 1983 دریافت کرد ، به بیکاری ایدز مبتلا شد و در بستر مرگ افتاد . او از سراسر دنیا نامه هایی از طرفدارانش دریافت کرد .یکی از طرفدارانش نوشته بود "" چرا خدا تو را برای چنین بیماری دردناکی انتخاب کرد ؟"" آرتور در پاسخش نوشت :
در دنیا 50میلیون کودک بازی تنیس را آغاز می کنند ، 5 میلیون نفر یاد می گیرند که چگونه تنیس بازی کنند ، 500 هزار نفر تنیس را در سطح حرفه ایی یاد می گیرند ، 50 هزار نفر پا به مسابقات می گذارند ، 5 هزار نفر سرشناس می شوند ، 50 نفر به مسابقات تنیس ویمبلدون راه پیدا می کنند ، 4 نفر به نیمه نهایی می رسند و 2 نفر به فینال ... و آن هنگام که جام قهرمانی را روی دستانم گرفته بودم ، هرگز نگفتم خدایا چرا من ؟ و امروز هم که از این بیماری رنج می برم هرگز نمی گویم خدایا چرا من ؟

هر چقدر قله ی غرورت مرتفع تر باشه دره ی سقوطت هم عمیق تره

کمی یاد بگیرید!!

سلام به همه

آقا من از خودمون خجالت می کشم!می پرسید چرا؟

یه سری بزنید به وبلاگ یلدا.لینکش همین بغله!ما چهار نفری نمی تونیم یه صفحه رو راه بندازیم.ایشون یه نفری برو ببین چقدر فعاله!البته فهمیدم چرا تو خوشبختی چیزی نمی نویسه از بس که اونطرف می نویسه!