تکمیل و توسعه علوم

(کوچه خوشبختی)

تکمیل و توسعه علوم

(کوچه خوشبختی)

گل رز چه رنگی دارد

به مناسبت 23 مهر ماه روز نابینایان ، نامه ایی که از یک دوست روشن دل به دست من رسید رو عینا براتون پست می کنم ، باشد که در آن نکته ایی باشد برای من و ما

 

.:: ∙…:∙::. ∙:: ∙ :..: ∙.::.. ∙.::.∙

.:∙:.∙:.::: :::.:. ∙:.∙.:∙:.::.:∙.:.:∙

∙.::. ∙.: ∙:.: ∙.:∙..:.∙.:∙:: ∙::..: ∙.

:.:. ∙∙: ∙.:.: ∙:.:: ∙..:.∙∙

.: ∙:.. ..:::.:..::.∙..::.:.::∙∙∙::.:

.:∙::

ترجمه نامه

 

زندگی زیباست در چشم شما

شما زیباییهای زندگی را می بینید

ما زیباییهای زندگی را می شنویم و لمس می کنیم

من نمی دانم گل رز چه رنگی دارد،

 می دانم ، می گویند قرمز است ،

اما من نمی دانم قرمز چه رنگی دارد .

وقتی کسی را خیلی دوست بدارم ،

احساس می کنم رنگ احساس من قرمز است .

آبی آسمان ، سرخی خون ، زرد قناری سبز چمنی هر کدام  برای من یک احساسی دارد  .

قرمز و سرخ را از دوست داشتن می شناسم

آبی را از معرفت

زرد را از دلخوشی

سبز را از طراوت

شما بجای من خوب ببینید  

روزیتا

نظرات 3 + ارسال نظر
پارادیسو دوشنبه 23 مهر 1386 ساعت 02:28 ب.ظ

عجب مطلبی!
واقعا باید خدا رو شکر کرد که می بینیم.ولی ایکاش همیشه سعی کنیم به خاطر این لطف ونعمت بزرگی که خدا به ماداده چیزهای خوب وپاک رو ببینیم وهر لحظه لذت بهره مندی از این نعمت بزرگ رو با دیدن چیزهای قشنگ شکر گذار باشیم.

یلدا دوشنبه 23 مهر 1386 ساعت 03:39 ب.ظ

ولی من بعضی وقتها دوست داشتم نمی دیدم
واقعا دوست دارم بعضی وقتها یه سری چیزهارو نبینم...

یلدا دوشنبه 23 مهر 1386 ساعت 03:40 ب.ظ

نوشته بودی :
آبی را از معرفت
قابل توجه بعضی هاااا
قرمز چیه بابا...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد