تکمیل و توسعه علوم

(کوچه خوشبختی)

تکمیل و توسعه علوم

(کوچه خوشبختی)

متفاوت فکر کنید

در اولین مصاحبه هایی که با آقای احمدی نژاد بعد از قبولی در انتخابات ریاست جمهوری صورت گرفت ، گزارش گر با رندی خاص ژرنالیستی از ایشان پرسیدند که مردم می گن شما بیشتر شبیه خدمتکارها هستید تا شبیه رئیس جمهور ;

آقای احمدی نژاد هم در حالی که لبخند معروف خودشو می زد با خونسردی تمام و بدون کوچکترین درنگی جواب داد :

خوب من خدمتگذار مردم هستم  و اومدم خدمتگذاری کنم نه ریاست .

من هم مثل شما عقیده دارم که این حرف 100 % تبلیغاتی بود ولی آیا تا حالا فکر کردید که اگه شما جای ایشان بودید و به شما می گفتند که به کار خدمتکاران بیشتر می یایید تا ریاست جمهور ، چه عکس العملی از خودتون نشون می دادید .

یا نه اصلا چرا راه دور می رید ، اگه در حال حاضر به شما بگن که مهندس ، شما بیشتر شبیه کارگران خط مونتاژ سگ دست پیکان هستید چه احساسی به شما دست می ده ، از کوره در می رید یا نه ؟، با اون دوست عزیز دیگه سلام و علیک می کنید یا نه ؟

حالا که شما مهندس هستید و کلی با خودتون حال می کنید بد نیست اینو بدونید که حتی اگه آقای احمدی نژاد با پارتی بازی و هزاران راه دیگه رئیس جمهور شده باشند ، حتما خصوصیاتی داشته اند که جناح مطبوع ایشان روی اون  سرمایه گذاری کرده است .

به اطرافتان با دقت بنگرید ، خوب بنگرید !

مثل مردم عام به مسائل نگاه نکنید ؛ متفاوت نگاه کنید ، متفاوت نتیجه بگیرید و متفاوت فکر کنید .

هیـــچ اتفـــاقـی بــــی دلیــــــل رخ نخــــــواهــــــد داد ،

ظــــــرفیـــــــــــت خودتـــــــان را ببــــــرید بالــــــــــا

 

زمان ۱۰:۱۰

نظرات 3 + ارسال نظر
پارادیسو دوشنبه 23 مهر 1386 ساعت 10:52 ق.ظ

ممد جان سلام
آقا خیلی دمت گرم.اوضاع خیلی ردیفه.خدا وکیلی وقتی نیستیم و برمی گردیم میبینیم همه چی ردیفه.یه اعتراف باید بکنم و اون اینه که اگه نباشی خداوکیلی سایت می خوابه.از جوابی هم که به مرجان(نمی دونم کیه) دادی حالی کردم!!!

پارادیسو عزیز سلام
تو همیشه نسبت به من لطف داشته ایی .چه کنم اگه من ننویسم ، تو ننویسی ، او ننویسد ، خوب اونوقت ما ننوشته ایم شما ننوشنه اید ایشان هم نمی نویسند دیگه . پس باید من بنویسم ، تو بنویسی او بنویسد شاید ما بنویسیم ، آنها بنویسند ، ایشان بنویسند .
چی گفتم
آقا راستی اگه می خوای نظر بدی در مورد خود مطلب هم نظر بده ببینم من چه کردم ، چه نوشتم ، مورد پسند بود یا نه .بابا من می خوام فید بک بگیرم .به کی بگم اینو
می دونی دوست دارم این کار دله گناه من نیست ... . . .
ا یادم رفت دکمه ثبت رو بزنم .دوستان ببخشید اشتباهی اومدم رو آنتن.

یلدا دوشنبه 23 مهر 1386 ساعت 12:50 ب.ظ

موضوع جالبی نوشتی . خوشمان آمد...

اولا خوشحالم که از موضوع من خوشت اومد
می دونی وقتی یکی می گه موضوعت جالب بود کلی انرژی مثبت دریافت می نوماییم.
ولی از قسمت دوم نظرت بیشتر خوشمان آمد . ما را یاد خان مظفر ( مهران مدیری) انداختید .
می خندیییییییییییییییییییییییییییییییییم

محمد اروجنی دوشنبه 23 مهر 1386 ساعت 01:13 ب.ظ

آقا با مطلبت کلی حال کردم
اگه می شه بیشتر از این مطالب آموزنده و با حال که انرژی زا هم هست توی سایتت بنویس آخه می دونی من از علاقه مندان شما و ساییتون هستم .
من و دو دوست دیگرم از دوست داران پر و پا قرص شما هستیم
ای کاش من هم می توانستم مثل شما بنویسم .اما نمی توانم .

آقا محمد شما خیلی با حال هستید برای همین هم فکر می کنید من باحال هستم و با حال می نویسم .
شما و دو دوستت به من خیلی لطف دارید من برای شما می نویسم و برای شما می یام توسایت .ای کاش می شد شما و دوستانتان را از نزدیک ببینم .در ضمن این سایت من نیست این سایت مال یه آدم خیر سایت سازه ( به نام آرش) که چون به من و دو دوست دیگرم ( چه جالب منم دو دوست دیگر دارم ) اعتماد کامل داره اونو داده دست ما و رفته به امون خدا .
آره دوست عزیز ، ما برای رضای خدا اینجا مطلب می نویسیم هرچند که تو این دوره زمونه حتی گربه ها هم برای رضای خدا موش نمی گیرن .ولی ما اینطوری هستیم .یادت باشه که استقلالی بودنم خیلی به من کمک کرد که بهتر بنویسم .بخصوص وقتی به ناصر خان فکر می کنم .
دوستت دارم .زمان .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد