تکمیل و توسعه علوم

(کوچه خوشبختی)

تکمیل و توسعه علوم

(کوچه خوشبختی)

تو مهربون من هستی

تا حالا به صورت پدر و مادرت وقتی که تو خوابن نگاه کردی ؟

تا حالا به صورت همسرت وقتی که خوابه نگاه کردی ؟

تا حالا به صورت خواهر یا برادرت ، وقتی  که  خوابن نگاه کردی ؟

.

یه بار نگاه کن

.

تا حالا کسی به صورت تو وقتی که خواب بودی نگاه کرده ؟، نظرش و برات گفته ؟

.

.

.

اون لحظه تنها لحظه ایه که آدم دوست داره بگه :

 تمام مشکلات از طرف منه ،

تو مقصر نیستی ،

تو بهترینی برای من ،

تو مهربون منی هستی

تو مهربونی

.

.

.

اون وقته که می تونی بگی :

عاشقونه نگاهت کردم ،

هیچ ایرادی نداشتی

من دوستت دارم

ولی نمیدونم

چرا ...

 

نظرات 2 + ارسال نظر
سامان شنبه 14 مهر 1386 ساعت 03:50 ب.ظ

این موقع تنها وقتیه که آدم مردونه تقصیر خودشو به گردن می گیره.انگار داره با وجدانش حرف میزنه!

خوشم اومد
خوب منظورمو گرفتی
بچه ها ، آقا سامان معلوم نگاه کرده
عجب اون موقع آدم در مورد خودش سختگیر می شه

یلدا یکشنبه 15 مهر 1386 ساعت 09:25 ق.ظ

آره منم نگاه کردم
وااااای چه لحظه ایی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد