تکمیل و توسعه علوم

(کوچه خوشبختی)

تکمیل و توسعه علوم

(کوچه خوشبختی)

توجه به حرف های خوب

وقت آن رسیده که نگذارید افکار منفی سر راه شما قرارگیرد مهم نیست که چه چیزی ندارید و یا چه کاری را نمی توانید انجام دهید: به دارائی های خود توجه کنید.

جملات زیر را کامل کنید :

- بهترین دارایی من .............................. است .

- وقتی .............................. احساس جذاب بودن می کنم .

- بهترین چیزی که در شخصیتم دوست دارم .................. است .

- بهترین چیزی که در بدنم دوست دارم .................... است .

- باور نکردنی ترین کاری که تا به حال انجام داده ام .................... است .

- وقتی ................................... احساس قدرت می کنم .

به جواب های خود مراجعه کنید ، به خبر های خوب در مورد خودتان فکر کنید .

شما چیز های زیادی دارید .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد