تکمیل و توسعه علوم

(کوچه خوشبختی)

تکمیل و توسعه علوم

(کوچه خوشبختی)

سامان . . . بد قول . . . بی برنامه . . . بد قول . . . بی برنامه

آقا بدون هیچ حرف و سلام و علیکی میرم سر اصل مطلب
من نمی دونم این اقای سامان پرگاهی تا کی می خواد به این بد قولیش ادامه بده
حیف . . .حیف که دوستش دارم وگرنه تو همین سایت و از همین تریبون عمومی قسم می خوردم که دیگه باهاش حرف نزنم .ولی اینکارو نمی کنم اما قسم می خورم که دیگه برای پست هایش تره هم خرد نکنم و هیچ نظری براش نذارم .
آقا بامن قرار می زاریم که بهت زنگ می زنم ولی حالا 4 ساعت شده هیچ زنگی هم نزده ، بابا آخه بد قولی تا کی ، بی برنامگی تا کی .
ای پرسپولیسی بی هدف ، ای پرسپولیسی بی برنامه که یه عکس با شورت فوتبالی نداری ما توی فوتبال تیم رقیبمون یه همچین آدمی نمی خواهیم .تو باید بری طرفدار تیم شیرین فراز قم بشی اونم نه کرمانشاه .
ای خدا از من که گذشت ، اما تو رو به جمال قسم که از برنامه های من بکاهو به برنامه های اون بیفزا که اونهم بابرنامه بشه
از خوش قولی من بکاهو به بی قولی اون بیفزا . خدایا دارم دیونه می شم .دوست دارم عادل فردوسی پور و سامان رو برای یکبار که شده باهم بزنمشون .چون هردوتا صنایع خوندن و هر دوتا دارن منو کلافه می کنن .

خسته شدم
دیوانه شدم
بابا اصلا به من زنگ نزن
اصلا با من کاری نداشته باش
تورو به خیر مارو به سلامت
از دوستان عزیز خواهش می کنم که پا در میونی نکنید و مارو آشتی بدید
ای خدا . . . . . . . . . . . ولوم کنــــــــــــــــــــــــــــــیــــــــــــــــــــــــــــــــــــد
نظرات 3 + ارسال نظر
تیم نقد و بررسی وبلاگها چهارشنبه 25 مهر 1386 ساعت 03:24 ب.ظ http://naghdeweblog.blogsky.com/

اگر مایلید وبلاگ شما مورد بررسی قرار گیرد
یا علاقمندید تا در بحث های ما شرکت کنید:

http://naghdeweblog.blogsky.com/

منتظر شما هستیم.

یلدا چهارشنبه 25 مهر 1386 ساعت 03:35 ب.ظ

واااااااااای چه عصبانی
البته منم چند موردبدقولی دیدیم از بعضی هاااا
من که پا در میونی نمی کنم . این از من....

پارادیسو چهارشنبه 25 مهر 1386 ساعت 04:09 ب.ظ

با سلام
دوستان عزیر این کسی که می گن منم!
خواستم با زبون خوش خودمو معرفی کنم!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد