تکمیل و توسعه علوم

(کوچه خوشبختی)

تکمیل و توسعه علوم

(کوچه خوشبختی)

آرامش

استقلال آرامش میاره

آرامش امینیت میاره

امنیت خوشبختی میاره

خوشبختی سعادت میاره

سعادت دلخوشی میاره

دلخوشی عشق میاره

عشق زندگی میاره 

زندگی امید میاره

امید انگیزه میاره

انگیزه اشتیاق میاره

بازم بگم . . .

ما استقلالیها احتیاج نداریم که به کسی بی احترامی کنیم

ما عاشقیم .  .  .

ما با حالیم .  .   .

ما اینیم  . . .

زمان : ۱۲:۰۰ - اراک

نظرات 2 + ارسال نظر
پارادیسو سه‌شنبه 24 مهر 1386 ساعت 03:34 ب.ظ

پرسپولیس تنها رهایی بخش شماست.
با سلام
من شمارو به یک جلسه تلویزیونی دعوت می کنم تا درحضور همه ثابت کنم که اصالت تمدن وفرهنگ ایران دربازمانده های پرسپولیس نمایان است.استقلال وجود ندارد مگر به پشتوانه ستونهای تخت جمشید!به پشتوانه فرهنگ چند هزار ساله !
من آن ستونها را نشان عظمت و شکوه می دانم و تمام آنها را .......(بقیشو برات اس ام اس میکنم).

یلدا چهارشنبه 25 مهر 1386 ساعت 09:59 ق.ظ

استقلال استقلال استقلال
استقلال استقلال استقلال
استقلال استقلال استقلال
استقلال استقلال استقلال
استقلال استقلال استقلال
استقلال استقلال استقلال

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد