تکمیل و توسعه علوم

(کوچه خوشبختی)

تکمیل و توسعه علوم

(کوچه خوشبختی)

سامان . . . نامه

سلام سامان
دوست عزیز چطوری
دیشب وقتی پیامکت به دست رسید که: کجایی بابا نیستی ، خیلی تعجب کردم ، خیلی هم خوشحال شدم ، بالاخره توهم به ما سری زدی .
چه خبر ؟. . . چه حال؟ ، چه احوال؟ ، راستی گفتی می خوای بری ، کجا ؟تو که تازه اومده بودی .ما که کلی برنامه داشتیم .یادته می گفتی می شه این سایت و پر بار کرد ، یادته بهت گفتم می شه ولی سخته ، یادته گفتی نه بابا اگه با سایتهای دیگه لینک بده بستون بکنیم یواش یواش راه می افته ، چی شد یکدفعه کم آوردی ، چی شد که یکدفعه به این نتیجه رسیدی که به این سایت نیایی و اگه خواستی درد و دل کنی به سایت خودت بری ، ما که پستامون همش پر بود از مطالب مثبت و انرژی زا ، مگه قرار نبود سایت . . . ولش کن بابا مهم نیست
منم بعضی وقتا اینطوری می شم ، یادته یه روز بهت گفتم که می خوام رسما خداحافظی کنم ، چی بهم گفتی ؟!
گفتی خداحافظی نکن کم رنگ شو ، ولی بیا
حالا من بهت می گم .چرا خودت کم رنگ نشدی ،چرا می خوای بی رنگ بشی .
من دو مطلبت را که پست کرده بودی خوندم ، مثل همیشه کارت را پیش بینی می کردم و بازهم مثل همیشه از کاهایت ناراحت شدم ، این دیگه چه جورشه ، چرا اومدی ، مگه هدف خاصی را دنبال می کردی که بهش نرسیدی ، مگه قرار بود ما توی این سایت چه کار کنیم ، چهارتا آدم الکی خوش دل چهارتا آدم الکی خوش دیگه رو قلقلک می دادن شاید بخندن ، ولی مثل همیشه این کار هم مدت زمان داره و تاریخ پایان .
سامان !
این روش روش درستی نبود ، رفیق نیمه راه شدن هم مثل خیلی از کارهای دیگه شده عادتت ، باشه ، برو ، خوشحال شدیم که در خدمتت بودیم ، به ما سر بزن ، خوشحالمون می کنی .من از خانم یلدا هم می خوام که ایشون هم اگه می شه خداحافظی پیش از موعدشون ( نمی دونم درست نوشتم یا نه ) رو اعلام بدارن ، خواهش می کنم این کار رو بکنید خانم زهتاب ،منم ظرف امروز فردا خداحافظی خودم را به حضور سروران گرامی اعلام می دارم ، .
من دوست دارم تنهایی با سایت خداحافظی کنم ، می خوام آخرین نفری باشم که در این سایت حضور داره و خداحافظی می کنه ، یه خود خواهی اینترنتیه ، منو ببخشید . از آرش خان هم درخواست دارم رمز ورود به سایت رو به عنوان مالک سایت به بنده بدن که در نهایت سایت رو منفجر کنم ، فکر کنم آرش هم وقت نداره ، یا شاید منتظر یه فصلیه که هم سردباشه هم در عین حال سردش نشه و تا زمانی که اون فصل نیاد دست و دلش به کار نمی ره
آرش خان شما بی خیال بشید .
با تشکر از سامان ، یلدا ، آرش ، وحید ؟! و فرشاد ؟!.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد