تکمیل و توسعه علوم

(کوچه خوشبختی)

تکمیل و توسعه علوم

(کوچه خوشبختی)

بیگانه

حتی وقتی بازی فوتبالی را نگاه می کنی که نتیجه اش را می دانی دچار هیجان می شوی. حتی وقتی فیلمی را دیده ای و یا کتاب داستانی را خوانده ای.
حالا این زندگی که گاهی به صفت سگی هم مزین می شود چقدر می تواند هیجان انگیز باشد.
اما عجیب است که این روزها بی هیجان و بی دغدغه می گذرد. یا من زیادی بی خیال شده ام یا اتفاقی دارد رخ می دهد. ویروسی به نام بی تفاوتی افراطی شاید. والبته بی تفاوتی نسبت به خودم بیشتر
نظرات 3 + ارسال نظر
پارادیسو- سامان سابق- یکشنبه 22 مهر 1386 ساعت 01:08 ب.ظ

اولا نتیجه بازی کاملا معلومه-شک ندارم پرسپولیس می بره!
در ثانی......!!

پارادیسو خان کی همچین حرفی زده ؟!!
چه خوش باورین شما !!!
شرط و می بازی مطمئنم...
در ثانی .... ؟؟؟؟
رفتی فوتبال ببینی ادامشو ننوشتی؟

زمان یکشنبه 22 مهر 1386 ساعت 03:09 ب.ظ http://zamam@gole_golab_ araghe ....

اولا اصلا معلوم نیست که کی مبره .بماند که شانس پرسپولیس بیشتره اما استقلال می بره .این از جواب سامان پارادیسو .
اما در مورد مطلب پست شده ات باید بگویم که جانا سخن از زبان ما می گویی .اتفاقا صبح داشتم با پارادیسو در مورد همین موضوع صحبت می کردم .
زندگی های روزمره شده سگی یکسانی داریم .چه کم ، دست ما کوتاه و خرما بر نخیل .هر چی هم داستان سرایی می کنیم ، قصه می گیم ، شعر می گیم فرقی نمی کنه که نمی کنه .
ولی بالاخره درستش می کنم .مطمئنم

مرسی محمد .
بله و ۱۰۰ البته بله که استقلال می بره. یه شام طلبت . یه پیتزای تند تند که یاد مربای فلفل مامانت بیافتی ، اینم به خاطر اون جمله ت گفتم : شانش کیااا بهتره ؟؟؟!!!

فرشاد نیکوبخت یکشنبه 22 مهر 1386 ساعت 11:21 ب.ظ http://nikoobakht.blogfa.com

سلام لطفا اقا ارش برای من که همکلاس ومسئول کتابخانه شما در تکمیل وتوسعه بودم یوزرنیم و پس ورد مشخص کنید تا مطلب براتون بنویسم منو که یادت میا د به من میل بزن وخبرم کن در ضمن خوشحال میشم سری هم بخ وبلاگم بزنی وانو لینک کنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد